Zmiany w obornickim urzędzie
Urząd nieczynny dla interesantów
Gmina Oborniki Śląskie poinformowała o zmianie zasad obowiązujących w Urzędzie Miejskim. Z powodu narastającej sytuacji epidemiologicznej, aby jak najbardziej ograniczyć transmisję wirusa COVID-19, urzędnicy ograniczają kontakt bezpośredni z interesantami.
Nie oznacza to jednak, że kontakt z urzędem jest niemożliwy. Mieszkańcy cały czas mogą załatwiać swoje sprawy zdalnie. Pracownicy urzędu dostępni są telefonicznie pod numerem 71 310 35 19, mailowo poprzez oborniki@oborniki-slaskie.pl, lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP/GMINA_OBORNIKI_SL/Skrytka. Ponadto, przed samym urzędem pojawi się skrzynka podawcza na dokumenty.
W sprawie dowodów osobistych lub aktów zgonu należy się wcześniej umówić na wizytę z pracownikiem. W tym celu należy się kontaktować telefonicznie.