Zmiany w obornickim urzędzie - TrzebnicaInfo.pl

Zmiany w obornickim urzędzie

Urzędnicy wprowadzają nowe zasady obsługi z powodu sytuacji epidemiologicznej.
Oborniki Śląskie
fot. Wikimedia

Urząd nieczynny dla interesantów

Gmina Oborniki Śląskie poinformowała o zmianie zasad obowiązujących w Urzędzie Miejskim. Z powodu narastającej sytuacji epidemiologicznej, aby jak najbardziej ograniczyć transmisję wirusa COVID-19, urzędnicy ograniczają kontakt bezpośredni z interesantami.

Nie oznacza to jednak, że kontakt z urzędem jest niemożliwy. Mieszkańcy cały czas mogą załatwiać swoje sprawy zdalnie. Pracownicy urzędu dostępni są telefonicznie pod numerem 71 310 35 19, mailowo poprzez oborniki@oborniki-slaskie.pl, lub poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą e-PUAP/GMINA_OBORNIKI_SL/Skrytka. Ponadto, przed samym urzędem pojawi się skrzynka podawcza na dokumenty.

W sprawie dowodów osobistych lub aktów zgonu należy się wcześniej umówić na wizytę z pracownikiem. W tym celu należy się kontaktować telefonicznie.

Gmina Oborniki Śląskie
fot. UM Oborniki Śląskie

Więcej z TrzebnicaInfo.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *